Friday, December 30, 2016

PRESSURE COOKER KENWOOD-OPEN KUTU


Salam semua
Biz trbaru atie....menjual Electrik Pressure Cooker Kenwood
Periuk ni ala-ala Noxxa juga
Function semua sama
Cuma muatan kenwood hanya 6Liter...dan harganya lebih murah!!!
Klu Noxxa RM700....TP kenwood ni hanya RM300lbh SHJ(+pos)
Design jg lebih cantik..menarik
Berseri dapur kita dgn kenwood kat kabinet dapur rumah anda
Trdpt buku panduan  disediakn
Juga FREE cawan sukat nasi & senduk silikon
JUGA
Atie bg FREE plug utk digunakn bila memasak guna periuk kenwood ni
Klu ada resepi menggunakn periuk Noxxa
Blh digunakan /memasak menggunakn kenwood ni..jgn risau
FUNCTION SAMA!!
Utk permulaan atie ada bukak KUTU KENWOOD bg yg brminat
Dpt brg ikut turn yer

Ada yg berminat?Blh PM atie....





Sunday, December 4, 2016

Nasi Goreng Daging

Salam semua
Disbbkn tghari td sibuk menghadiri jemputan walimah..dapo tk berasap ler
Dah kenyg mkan kat rmh org kenduri
Utk mkn malam...atie msk simple2 utk kami bertiga
Nasi Goreng Daging jerrrr...lbhkn daging!!
Sekuali atie masak
Sbbnya MY Bujang tu mmg suka nasi goreng..mesti ulang2 mkn 
Pastu ngadu dgn Ibu badan dah 'naik'..hahhaha
Konon balik bercuti sekolah ni nak diet
Tak yah la nak...makan jer puas2...sok2 dh blk asrama.
Tak merasa airtgn ibu lak
Jemput semuaaa....kitaorg mkn mlm kul 6ptg...
Td lps siap msk..trs jer makan
Alhamdulilahhh


Saturday, December 3, 2016

Orang Gaji Untuk MIL(10/10/16)

Salam semua
Nak ambik org gaji utk MIL dah lama adik beradik My IMAM bincangkn
Utk teman2.....kms rumah MIL kat kg
Akhirnya dpt jgk sorang...from indonesia..hehe
Jdnya 11hb 10 aritu
Kitaorg ambik lar bdk tu kat port klang...jenuh nunggu
Sbb byk urusan yg perlu disettlekan seblm dpt melepasi imigeren
Alhamdllh semua settle
Masuk hari ini dah sebulan lbh lar dia keje dgm MIL
Okey lar....dah kms rumah MIL..hari2 ada org sapu...mop
TP mcm biasa lar...apa keje yg dia perlu buat adik beradik My IMAM bgtau...
Buat masa skrg okey lar dgn MIL
MIL pon xngeluh lagi rumah jrg bersapu....bermop...
Maklum lar dulu..jrg lar kami sapu/mop...klu g sana br kami buat
Semoga MIL dgn indon tu okey larrr
Jgn lar ada ada masalah....
Harap2 indon tu pandai jg hati MIL....buat apa yg MIL suruh




© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™